יום חמישי, 3 ביוני 2010

אמנות בגן
אני נותנת לילדים לצפות בתמונת אומן ולנסות לחקות את מה שרואים. אני מבחינה בפעילות זו שהיא מושכת את הילדים לקשר בין מה שהם רואים לבין מה שהם מנסים לראות כדי שהם לא ירגישו בתחושות שהם לא בסדר או שהתשובה שלהם לא נכונה.וברגע שהם מתחילים להביע הפעילות זורמת להם ויוצאים עם שיחה עשירה. לדוגמא: ילד אומר אני רואה עץ, זה מזמן עוד ילדים להשתתף ולהביע ואז נוצר דיאלוג מעניין לגבי התמונה. אני חושבת שהפעילות הזו הינה חופשית אך גם מלווה בתיווך המוביל את הילדים להגיד את מה שבאמת בולט ומייחד את התמונה

תגובה 1:

  1. לדעתנו, נושא התיווך הוא מאוד קריטי ומשמעותי בלמידה. אם אנו נדע כיצד לתווך נכון, כלומר, לא לומר ישר את התשובה אלא, למצוא את שביל הזהב כדי להוביל את הילד למצוא את התשובה בעצמו. על אחת כמה וכמה בנושא אומנות, הרי לכל אחד יכולה להיות פרשנות אחרת וזה נכון.

    השבמחק